Din lokale service partner i hjertet af København
Beboerkontakt

Beboerkontakt
Ejendom og Gård ønsker at sikre et stærkt og velfungerende fællesskab i jeres gård.
Ejendom og Gård har erfaring med beboerkontakt fra en af Københavns største gårde med et fælles gårdlaug for ca. 500 beboere. Jeg har her erfaret, hvor vigtigt det er at have klar, tydelig og inkluderende kommunikation mellem beboerne og gårdlaug for, at der er tryghed og engagement i forhold til jeres fælles gårdmiljø.
Når Ejendom og Gård står for beboerkontakten sikrer vi:
– Tæt dialog med beboerne:
Som kontaktperson lægger jeg vægt på at være tilgængelig, tydelig og venlig. Hvad enten man møder mig i gården eller skriver til mig, er jeg klar til at lytte til beboernes spørgsmål, forslag
– God kommunikation og gennemsigtige beslutningsprocesser
God kommunikation fremmer en følelse af fællesskab og inklusion. Det giver mere tilfredse og engagerede beboere, der alle bidrager til at gøre jeres gård til et bedre sted at bo.
– Opfølgning på henvendelser:
En del af god kommunikation er, at der følges op på bekymringer og henvendelser, store som små.
Jeg sørger for at videreformidle til gårdlauget, så jeres stemme bliver hørt og taget hånd om.
Lad os sammen arbejde for et stærkt naboskab, hvor beboerne oplever at deres behov bliver hørt og mødt. Kontakt Ejendom og Gård for yderligere information om vores beboerkontakt, og om hvordan vi kan hjælpe jeres gårdlaug.
Ræk ud til Ejendom & Gård
Når du kontakter os, kommer vi ud og laver en bred gennemgang af jeres behov for ejendomspleje og andre beboerbehov. Først derefter sender vi et udspil til opgaver og priser, og tager dialogen derfra. På den måde får vi sammensat den rigtige opgaveportefølje og får rene linjer fra første færd.